Inspirujte se v této infografice, co byste mohli ještě na svém webu vylepšit. Většinu těchto prvků si jednoduše můžete vytvořit v aplikaci MioWeb. Upřímně si myslím, že ne vše je vždy potřeba mít na webu všechno. Méně je někdy více. Na druhou stranu jsem přesvědčena, že zde naleznete mnoho inspirativních a užitečných prvků pro Váš web, které mohou zlepšit Vaše SEO, zájem návštěvníků a následně i prodej. Tak hurá do čtení :)
Věděli jste, že 94% lidí, kteří přijdou na váš web, si všímají designu, a jen 6% hodnotí obsah?
Nebo že až 75% lidí vnímá kredibilitu vaší firmy na základě grafiky vašeho webu?
Návštěvníci přijdou na váš web, ale možná neví, kam jít a co na webu dělat. Možná na něj nezískáváte ani kontakt a tak se stane, že vám pak z webu po pár sekundách odejde a vy ho navždy ztratíte. Jak to udělat, aby na webu zůstal, dal vám svůj kontakt nebo ideálně i nakoupil?
Máte vytvořený web, jste plní euforie a připraveni začít prodávat své produkty a služby na internetu? Možná ale vašeho webu něco chybí. Něco, co může rozhodovat o tom, jak moc budete pro návštěvníky přitažliví, důvěryhodní, čitelní a jak se bude dařit vašemu prodeji. Zkontrolujte si, že vše uvedené v tomto článku, používáte i vy na svém webu. Váš projekt si to jistě zaslouží.
Máte vlastní web a jsou to minimálně týdny, pokud ne měsíce, kdy ve svém okolí čím dál tím častěji narážíte na otázku, zda-li je váš web responzivní a že by rozhodně měl být? Možná tato volání po responzivitě úspěšně ignorujete, nebo si nejste jisti, co se za tímto pojmem skrývá, a proto se na něj dnes podíváme blíž. Jestli je pouze módní záležitostí, která zase za pár měsíců přejde, nebo jestli je na čase se zastavit a věnovat mu pozornost.
K čemu je vám web, který má za úkol prodávat, a ve skutečnosti neprodává?! Možná vás hladí na duši, že návštěvnost webové prezentace je vysoká, ale to důležité číslo, které všechny u prodejního webu zajímá, je procento konverze. Konverze, tedy proměna návštěvníka v platícího zákazníka, je základním ukazatelem efektivity vašeho prodejního webu. Čím více platících...
Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :) Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se...
Krásný den, vítám Vás u prvního dílu MioWeb videorecenze.
V dnešním díle si představíte web projektu Espresso English, který jak sám říká Dušan Dvořák, autor projektu - vás naučí 1000 nejpoužívanějších slov v angličtině, které když se naučíte, tak se domluvíte anglicky. Cílem projektu espresso english je prodej online jazykového kurzu angličtiny.
Pojďme se podívat na to, co je na webu správně a co by bylo fajn, kdyby Dušan ještě vylepšil
Taky jste už někde slyšeli, že byste měli investovat do návštěvnosti na webu? Návštěvnost je dnes mantra internetu. Stejně jako PPC, SEO, Facebook – stačí si jen vybrat způsob jak utratit peníze tak, aby vás bylo více vidět. Vtip je v tom, že “být viděn” vám úspěch nezaručí. Sama návštěvnost vám peníze nevydělá. Je pro vás lepší, když na váš web připluje 100 surfařů týdně a zase odplují? Anebo vás více potěší 10 solidních jmen z nichž každý udělá týdenní tučnou objednávku? Druhá varianta je výsledkem úspěšné konverze, proměny ledabylých surfařů na nakupující zákazníky. A co je k tomu třeba?
Michala Měřínská, průvodkyně na cestě za ženskou krásou, dělá divy nejen se ženami, ale kupodivu i na internetu. Její příběh je zajímavý nejen tím, že dokázala ladně skloubit infopodnikání s poskytováním služeb, které je její vášní, ale také tím, že svoje podnikání dokázala vybudovat po večerech a víkendech. Pokud se stále vymlouváte, že musíte chodit do zaměstnání, a proto nemůžete začít podnikat, tento článek raději nečtěte.