Kategorie: Web & design

banner_infografika_co_by_nemelo_na_webu_chybet

50 nezbytných prvků, které by měl každý web mít

Inspirujte se v této infografice, co byste mohli ještě na svém webu vylepšit. Většinu těchto prvků si jednoduše můžete vytvořit v aplikaci MioWeb. Upřímně si myslím, že ne vše je vždy potřeba mít na webu všechno. Méně je někdy více. Na druhou stranu jsem přesvědčena, že zde naleznete mnoho inspirativních a užitečných prvků pro Váš web, které mohou zlepšit Vaše SEO, zájem návštěvníků a následně i prodej. Tak hurá do čtení :)

banner_web

13 jednoduchých tipů jak vytvořit skvělý první dojem z vašeho webu

Věděli jste, že 94% lidí, kteří přijdou na váš web, si všímají designu, a jen 6% hodnotí obsah? Nebo že až 75% lidí vnímá kredibilitu vaší firmy na základě grafiky vašeho webu?

banner_cesta_zakaznika

Jak vést návštěvníka na webu, aby nakonec nakoupil?

Návštěvníci přijdou na váš web, ale možná neví, kam jít a co na webu dělat. Možná na něj nezískáváte ani kontakt a tak se stane, že vám pak z webu po pár sekundách odejde a vy ho navždy ztratíte. Jak to udělat, aby na webu zůstal, dal vám svůj kontakt nebo ideálně i nakoupil?

banner_struktura_vstupni_stranky

Co nesmí chybět na vstupní stránce, aby prodávala

Máte vytvořený web, jste plní euforie a připraveni začít prodávat své produkty a služby na internetu? Možná ale vašeho webu něco chybí. Něco, co může rozhodovat o tom, jak moc budete pro návštěvníky přitažliví, důvěryhodní, čitelní a jak se bude dařit vašemu prodeji. Zkontrolujte si, že vše uvedené v tomto článku, používáte i vy na svém webu. Váš projekt si to jistě zaslouží.

banner_responzivita

Proč se nevyplácí mít NEresponzivní web

Máte vlastní web a jsou to minimálně týdny, pokud ne měsíce, kdy ve svém okolí čím dál tím častěji narážíte na otázku, zda-li je váš web responzivní a že by rozhodně měl být? Možná tato volání po responzivitě úspěšně ignorujete, nebo si nejste jisti, co se za tímto pojmem skrývá, a proto se na něj dnes podíváme blíž. Jestli je pouze módní záležitostí, která zase za pár měsíců přejde, nebo jestli je na čase se zastavit a věnovat mu pozornost.

MioWeb_2015

MioWeb v roce 2015 – soustředili jsme se na vaše konverze

K čemu je vám web, který má za úkol prodávat, a ve skutečnosti neprodává?! Možná vás hladí na duši, že návštěvnost webové prezentace je vysoká, ale to důležité číslo, které všechny u prodejního webu zajímá, je procento konverze. Konverze, tedy proměna návštěvníka v platícího zákazníka, je základním ukazatelem efektivity vašeho prodejního webu. Čím více platících...

app_Firma20_2015

To nejlepší z roku 2015 v aplikacích

Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :) Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se...

MioWeb videorecenze vašeho webu: 1.díl – EspressoEnglish

Krásný den, vítám Vás u prvního dílu MioWeb videorecenze. V dnešním díle si představíte web projektu Espresso English, který jak sám říká Dušan Dvořák, autor projektu - vás naučí 1000 nejpoužívanějších slov v angličtině, které když se naučíte, tak se domluvíte anglicky. Cílem projektu espresso english je prodej online jazykového kurzu angličtiny. Pojďme se podívat na to, co je na webu správně a co by bylo fajn, kdyby Dušan ještě vylepšil

5_stranek_ktere_na_vasem_webu_nesmeji_chybet_pokud_nechcete_prodelat_kabat

5 stránek, které na vašem webu nesmějí chybět, pokud nechcete prodělat kabát

Taky jste už někde slyšeli, že byste měli investovat do návštěvnosti na webu? Návštěvnost je dnes mantra internetu. Stejně jako PPC, SEO, Facebook – stačí si jen vybrat způsob jak utratit peníze tak, aby vás bylo více vidět. Vtip je v tom, že “být viděn” vám úspěch nezaručí. Sama návštěvnost vám peníze nevydělá. Je pro vás lepší, když na váš web připluje 100 surfařů týdně a zase odplují? Anebo vás více potěší 10 solidních jmen z nichž každý udělá týdenní tučnou objednávku? Druhá varianta je výsledkem úspěšné konverze, proměny ledabylých surfařů na nakupující zákazníky. A co je k tomu třeba?

banner_misa

Michala Měřínská: propadla jsem tvoření! Aneb jak používá MioWeb specialistka na ženskou krásu

Michala Měřínská, průvodkyně na cestě za ženskou krásou, dělá divy nejen se ženami, ale kupodivu i na internetu. Její příběh je zajímavý nejen tím, že dokázala ladně skloubit infopodnikání s poskytováním služeb, které je její vášní, ale také tím, že svoje podnikání dokázala vybudovat po večerech a víkendech. Pokud se stále vymlouváte, že musíte chodit do zaměstnání, a proto nemůžete začít podnikat, tento článek raději nečtěte.