To nejlepší z roku 2015 v aplikacích

Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :)

Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se v nich událo za loňský rok.

 

SmartEmailing

Košile bližší než kabát

Máte super skvělou kampaň a pocit, že by si zasloužila větší pozornost vašich klientů nebo uvádíte na trh nový produkt a nechcete, aby informace o něm klientům unikla? Co takhle je překvapit a kromě krásného emailu jim zaslat také SMS? Díky tomu, že se SmartEmailing stal součástí chytrého prodejního systému SmartSelling dostal nově do vínku i zasílání sms.

Jsou vaši klienti noční sovy, nebo ranní ptáčata?

Že na tuhle otázku neumíte odpovědět a ani nevíte, k čemu je dobré to vědět? Pokud víte, kdy klient nejčastěji otevírá své emaily, můžete mu je zaslat právě v momentě, kdy je na ně připravený a tím zvýšit pravděpodobnost, že si je přečte. Nemusíte vědět, zda je to v 6 ráno, nebo v 10 večer, tuto informaci pro vás již vypátrali naši programátorští detektivové. Stačí, když ve SmartEmailingu použijete naši novou funkci a k vašim klientům se email dostane vždy v pravý čas.

Pop-up a kontakt je váš

Naučili jsme naše pop-up vystakovací a vyjížděcí formuláře řádnému chování! Klientovi se zobrazí až v momentě, kdy už ho zaujal obsah na vaší stránce a má tak dost vysokou hladinu zapojení na to, aby vám svůj kontakt zanechal. Pokud klientovi zobrazíte statický formulář hned na začátku, možná si ještě není jistý, zda vám kontak chce vůbec dát. Chce se nejprve přesvědčit, že to, co pro něj máte, je opravdu zajímavé. A to jistě je! Pokud si ale přečte ¼ stránky, nebo se na webu pohybuje 30 sekund, tak je skoro váš a v tu chvíli na něj už můžete vyskočit. :-)

Zrcadlo, zrcadlo…

Nejkrásnější emaily na světě můžete mít s novým SmartEditorem i vy. Ten vám totiž bez toho, abyste museli hledat grafika a kodéra, pomůže vytvořit pěkný a přehledný email. S předpřipravenými šablonami, které si přizpůsobíte, máte navíc jistotu, že budou vypadat dobře i na všech mobilních zařízeních.

Více o nových funkcích SmartEmailingu se dočtete zde.


 

FAPI

S FAPI jste IN, protože máte inline platební bránu

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, kdy se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Uživatelé SmartSellingu (původní Platformy 2.0) mají od loňska exkluzivně k dispozici inline platební bránu, která nepřesměrovává klienty do platebního prostředí někoho jiného, ale pamatuje si klientovy platební údaje a ten tak prostě klikne a zaplatí. Tím se zkrátí čas na to, aby si nákup případně ještě rozmyslel. Na bránu si navíc můžete umístit své logo.

Paměť jako slon

Zjednodušili jsme vašim klientům život! Už pár měsíců si totiž prodejní fomulář FAPI pamatuje jejich fakturační a osobní údaje. Co to znamená? Že při opakovaném nákupu se jim ve formuláři díky cookies automaticky předvyplní údaje, které použili při prvním nákupu. Nákup u vás se pro klienta stavá pohodlnějším a tudíž u vás nakupuje raději a velmi pravděpodobně i častěji.

Chceme, abyste byli krásní

Máte rádi červenou, modrou, nebo zelenou? Jste raději více zaoblení, nebo hubení? Proti gustu žádný dišputát, a proto jsme vám dali možnost editovat vzhled prodejního formuláře podle vašich představ. Měnit můžete barvu textu, font i velikost písma. Formulář tak graficky lépe ladí s designem vaší webové stránky.

Měření nuda je…

Má však cené obchodní údaje! Abyste mohli lépe sledovat chování svých klientů a přesněji určovat, jestli kampaň, kterou jste spustili, nese ovoce, nebo je naprostý propadák, naprogramovali jsme pro vás do FAPI formuláře přidání Google Analytics kódu a přenos UTM parametrů na děkovací a chybovou stránku. V rámci aplikace SmartSelling, jehož je FAPI součástí, máte k dispozici analytický nástroj, který díky GA a UTM kódům sleduje vašeho klienta za vás.

Více o nových funkcích FAPI se dočtete zde.


 

MioWeb

Pochlubte se čísly

Máte hezká čísla a chcete se jimi na webu pochlubit? Dobrý nápad. Lidé mají rádi, když vidí jaký měli o vaše produkty a služby zájem jiní. Vedle osobních referencí jsou totiž čísla další prvek tzv. social proof. Čím více stažení eBooku, čím větší počet fanoušků, nákupů atd., tím větší je důvěra nového zákazníka ve vás a vaši nabídku. Propojením svého webu se SmartEmailingem docílíte toho, že se vám budou čísla navíc automaticky synchronizovat a vy se o jejich aktualizaci nemusíte starat. Jděte s kůží na trh a ukažte, jak jste dobří!

Servírujte na zlatém podnosu

Pořádáte nějakou jednorázovou akci, na kterou chcete upozornit? Nový seminář, produkt, slevu, nebo článek na blogu? Dejte informaci o něm tam, kde ji nikdo nepřehlédne – do „obsahu před hlavičkou“. Bude to ta první věc, kterou váš návštěvník na webu uvidí. Máte tak potenciál zvýšit konverzi do vašeho magnetu, live eventu atd. o desítky procent.

Testujte jako o závod

Máte krásné webové stránky? Tak hurá do jejich optimalizace. Nedělejte si iluze, že vám všechno bude fungovat napoprvé. Tvorba webu je neustálý proces zlepšování a je třeba vědět, na co klienti reagují a co naopak ignorují. V tom vám pomůže funkce A/B testování různých variant textů a stránek.

Více o nových funkcích MioWebu se dočtete zde.

A to není vše…

Na letošní rok máme v plánu spoustu dalších věcí, které vám zjednodušší život, zvýší online prodeje a tím vás udělají spokojenější. I přesto nás zajímá, co vám ještě chybí. Napište nám do komentářů, čím vám můžeme ještě více pomoci?

Míša Broster

Věčná studentka života, optimistka a blíženkyně mnoha tváří žijící v Praze. Je šťastnou maminkou tříletého synka a zabývá se projektovým managementem, business developmentem a marketingem. Její vášní je osobní rozvoj a terapie. Více najdete na >>

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *