Štítek: web

50 nezbytných prvků, které by měl každý web mít

Inspirujte se v této infografice, co byste mohli ještě na svém webu vylepšit. Většinu těchto prvků si jednoduše můžete vytvořit v aplikaci MioWeb. Upřímně si myslím, že ne vše je vždy potřeba mít na webu všechno. Méně je někdy více. Na druhou stranu jsem přesvědčena, že zde naleznete mnoho inspirativních a užitečných prvků pro Váš web, které mohou zlepšit Vaše SEO, zájem návštěvníků a následně i prodej. Tak hurá do čtení :)

13 jednoduchých tipů jak vytvořit skvělý první dojem z vašeho webu

Věděli jste, že 94% lidí, kteří přijdou na váš web, si všímají designu, a jen 6% hodnotí obsah? Nebo že až 75% lidí vnímá kredibilitu vaší firmy na základě grafiky vašeho webu?

Jak vést návštěvníka na webu, aby nakonec nakoupil?

Návštěvníci přijdou na váš web, ale možná neví, kam jít a co na webu dělat. Možná na něj nezískáváte ani kontakt a tak se stane, že vám pak z webu po pár sekundách odejde a vy ho navždy ztratíte. Jak to udělat, aby na webu zůstal, dal vám svůj kontakt nebo ideálně i nakoupil?

Co nesmí chybět na vstupní stránce, aby prodávala

Máte vytvořený web, jste plní euforie a připraveni začít prodávat své produkty a služby na internetu? Možná ale vašeho webu něco chybí. Něco, co může rozhodovat o tom, jak moc budete pro návštěvníky přitažliví, důvěryhodní, čitelní a jak se bude dařit vašemu prodeji. Zkontrolujte si, že vše uvedené v tomto článku, používáte i vy na svém webu. Váš projekt si to jistě zaslouží.

MioWeb v roce 2015 – soustředili jsme se na vaše konverze

K čemu je vám web, který má za úkol prodávat, a ve skutečnosti neprodává?! Možná vás hladí na duši, že návštěvnost webové prezentace je vysoká, ale to důležité číslo, které všechny u prodejního webu zajímá, je procento konverze. Konverze, tedy proměna návštěvníka v platícího zákazníka, je základním ukazatelem efektivity vašeho prodejního webu. Čím více platících...

To nejlepší z roku 2015 v aplikacích

Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :) Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se...

MioWeb videorecenze vašeho webu: 1.díl – EspressoEnglish

Krásný den, vítám Vás u prvního dílu MioWeb videorecenze. V dnešním díle si představíte web projektu Espresso English, který jak sám říká Dušan Dvořák, autor projektu - vás naučí 1000 nejpoužívanějších slov v angličtině, které když se naučíte, tak se domluvíte anglicky. Cílem projektu espresso english je prodej online jazykového kurzu angličtiny. Pojďme se podívat na to, co je na webu správně a co by bylo fajn, kdyby Dušan ještě vylepšil

5 stránek, které na vašem webu nesmějí chybět, pokud nechcete prodělat kabát

Taky jste už někde slyšeli, že byste měli investovat do návštěvnosti na webu? Návštěvnost je dnes mantra internetu. Stejně jako PPC, SEO, Facebook – stačí si jen vybrat způsob jak utratit peníze tak, aby vás bylo více vidět. Vtip je v tom, že “být viděn” vám úspěch nezaručí. Sama návštěvnost vám peníze nevydělá. Je pro vás lepší, když na váš web připluje 100 surfařů týdně a zase odplují? Anebo vás více potěší 10 solidních jmen z nichž každý udělá týdenní tučnou objednávku? Druhá varianta je výsledkem úspěšné konverze, proměny ledabylých surfařů na nakupující zákazníky. A co je k tomu třeba?

Jak sestavit výdělečnou prodejní stránku

Stojíte na křižovatce důležitého rozhodnutí. Chcete webem informovat nebo prodávat? Pokud chcete mít web, který informuje, vydáte se tou první a nejvíce obvyklou cestou. Zařadíte se do davu 99.9% podnikatelů, kteří jen utrácejí své peníze za úpravy a optimalizace webů aniž by se jejich investice reálně zhodnotila. U nás ve Firmě 2.0 máme mnoho prodejních webů, které nám generují desítky milionů ročně. Trvalo to pár let, než jsme přišli na to, jak efektivně prodávat online a nyní značnou část našeho “know-how” předáváme dalším podnikatelům. Tento článek je návodem, jak na to, a pomůže vám proniknout do reality prodeje na webu. Dostat se čtenáři do hlavy.

Jak bez velkých investic vydělat super peníze online

Internet je plný článků a tipů na to, jak vydělat peníze online. Mnohé z nich jsou banální a otřepané a většina z nich dělá z online prodeje velkou vědu. Podnikání online přitom není nic jiného než jednoduchá rovnice: Úspěch online prodeje = nápad + web + prodejní nástroj Jak tedy bez velkých investic začít prodávat online? Tady je několik tipů, jak rozjet váš vlastní info-marketing, který vydělává.