Štítek: smartemailing

Co bylo v květnu ve FAPI a SmartEmailingu pro vás nového?

Používáte FAPI a SmartEmailing a zajímá Vás, jaké nové vychytávky jsme pro Vás v květnu připravili? Pak si přečtěte dnešní článek :)

Co bylo v březnu ve FAPI a SmartEmailingu pro vás nového?

Používáte FAPI a SmartEmailing a zajímá Vás, jaké nové vychytávky jsme pro Vás připravili? Pak si přečtěte dnešní článek :)

Nové funkce v aplikaci FAPI a SmartEmailing za leden 2016

V dnešním článku si můžete přečíst, co nového se událo v lednu 2016 v aplikacích FAPI a SmartEmailing.

To nejlepší z roku 2015 v aplikacích

Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :) Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se...

Novinky v aplikaci SmartEmailing v měsíci říjen

Končí měsíc říjen a spolu s padajícím listím, spadlo i z rukou našich zkušených vývojářů i pár novinek do aplikace SmartEmailing. Podívejte, co se v naší kuchyni uvařilo za dobroty i tentokrát.

Infografika: Jak používat automatické odpovědi (autorespondery)?

Víte, co jsou to autorespondery a jak vám mohou ušetřit spoustu času a zjednodušit komunikaci se zákazníky? Přečtete si tuto infografiku a poznejte kouzlo autoresponderů.

4 páky, jak vytunit váš email marketing

Email marketing musí stát na správných základech. Složka doručených emailů je nejintimnější online místo Vašeho zákazníka. Dostat se tam je privilegium. Seznamte se se 4 pákami, jak vytunit váš email marketing.

Kouzlo zvané upselling

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. A není to o tom, tlačit je ke koupi něčeho, co nechtějí, ale poskytnout jim hodnotu, kterou potřebují. Podívejte se na způsoby, jak můžete více propagovat své produkty.

Zvyšte konverzi webu díky „Social Proof“

Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. „Social Proof“) jako marketingového nástroje.

Proč se lidé skutečně odhlašují z odebírání Vašich emailů?

Víte, jaké jsou nejčastější důvody odhlašování z Vaší databáze kontaktů? Podívejte se na následující infografiku.