Štítek: prodej

Jak získat prvních 100 objednávek

Když začínáte podnikat jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.

Vytuňte svoje tlačítka a začněte díky nim prodávat

Výzva k akci ("Call to Action", CTA) bývá přes svůj ohromný potenciál často opomínána, obzvláště u nováčků. Škoda, že na jeho pravou sílu zapomínají i zkušení weboví designeři. Část z nich vnímá výzvu k akci jako doplněk stránky, nikoli jako základ, kolem kterého by se mělo vše točit. Pokud totiž chcete, aby váš web prodával (případně plnil jinou úlohu, jako je registrace, odeslání dotazu, poptávky, stáhnutí ceníku, eBooku atd.), výzva k akci se musí stát nezbytnou součástí designu webu.

10 tipů pro zvýšení konverze prodejních stránek

„Co by mělo být to hlavní při prodeji online?“ vrtá hlavou mnohým prodejcům. Odpověď skloňujeme každý den nesčetněkrát. Je to promyšlená cesta zákazníka ukončená konverzí. Proces, kterého se zákazník účastní, než vykoná svou objednávku. Víte, čím vším musí váš zákazník projít, aby u vás nakoupil? Je to cesta trnitá plná svízelu anebo procházka růžovým sadem? Naučte se klást tyto otázky: Čím můžu pomoci svému zákazníkovi tak, že bude nakupovat rád? A co mu mohu dát, aby byl nadšený a nakupoval jako divý? Čeho bych se měl vyvarovat, aby nevzal nohy na ramena? Otazníků už máme spoustu, pojďme se pověnovat odpovědím. Je jich plný článek, plus 10 praktických tipů navrch.