Štítek: prodej

5 důvodů, proč vaše podnikání stojí na místě

I růst prosperující firmy se může někdy zpomalit, nebo úplně zastavit. Pokud se vám zdá, že tohle je právě váš případ, podívejte se na několik důvodů, které toho mohou být příčinou a zjistěte, kde jste ztratili na síle a jak se posunout dál.

30 tipů, jak ocenit a hýčkat své zákazníky

Víte, jak dát vašim zákazníkům najevo, že si jich vážíte? Jak je překvapit a chovat se k nim tak, aby se z nich stali vaši fanoušci, kteří budou s radostí opakovaně nakupovat a těšit se, co vřelého a milého pro ně zase připravíte? Nebuďte chladní obchodníci, kterým jde jen o prodeje, budujte pevný trvalý vztah a dávejte hodnotu svým zákazníkům. Inspiraci, jak ocenit a hýčkat zákazníky, najdete v této infografice ;)

MioWeb v roce 2015 – soustředili jsme se na vaše konverze

K čemu je vám web, který má za úkol prodávat, a ve skutečnosti neprodává?! Možná vás hladí na duši, že návštěvnost webové prezentace je vysoká, ale to důležité číslo, které všechny u prodejního webu zajímá, je procento konverze. Konverze, tedy proměna návštěvníka v platícího zákazníka, je základním ukazatelem efektivity vašeho prodejního webu. Čím více platících...

To nejlepší z roku 2015 v aplikacích

Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :) Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se...

Chcete být IN? Aneb jak vám inline platební brána zvedne prodeje

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Je tedy třeba, abyste věnovali pozornost i stránce kde klient objednává a následně platí. Je to totiž místo, kde poskytne své platební údaje a navždy se rozloučí se svými těžce vydělanými penězi.

Měl by váš business hrát obranu, nebo útok?

Útok hraje váš business prostřednictvím akvizičních strategií. Akvizice jsou taktiky, které používáte k přilákání zákazníků na vaše stránky. Na druhé straně stojí vaše obrana, jinak řečeno retence. Retence slouží k tomu, aby od vás stávající klienti kupovali znovu a častěji. Nejlepší online marketingová strategie je balanc mezi obranou (akvizicí) a útokem (retencí). A jejich správná rovnováha závisí na charakteru vašeho podnikání. Pojďme společně najít vaši vítěznou strategii!

5 stránek, které na vašem webu nesmějí chybět, pokud nechcete prodělat kabát

Taky jste už někde slyšeli, že byste měli investovat do návštěvnosti na webu? Návštěvnost je dnes mantra internetu. Stejně jako PPC, SEO, Facebook – stačí si jen vybrat způsob jak utratit peníze tak, aby vás bylo více vidět. Vtip je v tom, že “být viděn” vám úspěch nezaručí. Sama návštěvnost vám peníze nevydělá. Je pro vás lepší, když na váš web připluje 100 surfařů týdně a zase odplují? Anebo vás více potěší 10 solidních jmen z nichž každý udělá týdenní tučnou objednávku? Druhá varianta je výsledkem úspěšné konverze, proměny ledabylých surfařů na nakupující zákazníky. A co je k tomu třeba?

Jak získat prvních 100 objednávek

Když začínáte podnikat jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.

Vytuňte svoje tlačítka a začněte díky nim prodávat

Výzva k akci ("Call to Action", CTA) bývá přes svůj ohromný potenciál často opomínána, obzvláště u nováčků. Škoda, že na jeho pravou sílu zapomínají i zkušení weboví designeři. Část z nich vnímá výzvu k akci jako doplněk stránky, nikoli jako základ, kolem kterého by se mělo vše točit. Pokud totiž chcete, aby váš web prodával (případně plnil jinou úlohu, jako je registrace, odeslání dotazu, poptávky, stáhnutí ceníku, eBooku atd.), výzva k akci se musí stát nezbytnou součástí designu webu.

10 tipů pro zvýšení konverze prodejních stránek

„Co by mělo být to hlavní při prodeji online?“ vrtá hlavou mnohým prodejcům. Odpověď skloňujeme každý den nesčetněkrát. Je to promyšlená cesta zákazníka ukončená konverzí. Proces, kterého se zákazník účastní, než vykoná svou objednávku. Víte, čím vším musí váš zákazník projít, aby u vás nakoupil? Je to cesta trnitá plná svízelu anebo procházka růžovým sadem? Naučte se klást tyto otázky: Čím můžu pomoci svému zákazníkovi tak, že bude nakupovat rád? A co mu mohu dát, aby byl nadšený a nakupoval jako divý? Čeho bych se měl vyvarovat, aby nevzal nohy na ramena? Otazníků už máme spoustu, pojďme se pověnovat odpovědím. Je jich plný článek, plus 10 praktických tipů navrch.