Štítek: online marketing

9 tipů, jak uspět v online podnikání a nezapadnout v davu

Přečtěte si několik tipů, jak se svými stránkami, blogem nebo portfoliem nezapadnout v davu.

Jak růst v byznysu? 101+ tipů od světoznámých expertů

Trápí Vás, že se Vaše podnikání rozrůstá pomaleji, než jste očekávali? Je stále daleko od Vašich představ? Tak právě pro Vás jsou připraveny nejlepší rady od těch nejpovolanějších expertů.

40 marketingových návyků, bez kterých se váš byznys neobejde

Přemýšleli jste někdy nad tím, co dělá ten rozdíl, proč jsou někteří podnikatelé na internetu úspěšní a jiní ne? Mají zkrátka jiné návyky. Osvojte si těchto 40 online marketingových návyků a úspěch na internetu vás nemine :)

4 největší výhody online podnikání odhaleny

Ať už jste majitelem zaběhlé firmy a chcete to, co jste doposud vybudovali, posunout dál, investorem, který hledá vhodný způsob, jak zhodnotit své peníze, nebo začínajícím podnikatelem, který přemýšlí, jak to rozjet, ukážeme vám 4 největší výhody, které podnikání v online prostředí má.

Jak sestavit výdělečnou prodejní stránku

Stojíte na křižovatce důležitého rozhodnutí. Chcete webem informovat nebo prodávat? Pokud chcete mít web, který informuje, vydáte se tou první a nejvíce obvyklou cestou. Zařadíte se do davu 99.9% podnikatelů, kteří jen utrácejí své peníze za úpravy a optimalizace webů aniž by se jejich investice reálně zhodnotila. U nás ve Firmě 2.0 máme mnoho prodejních webů, které nám generují desítky milionů ročně. Trvalo to pár let, než jsme přišli na to, jak efektivně prodávat online a nyní značnou část našeho “know-how” předáváme dalším podnikatelům. Tento článek je návodem, jak na to, a pomůže vám proniknout do reality prodeje na webu. Dostat se čtenáři do hlavy.

Jak vytvořit vlastní televizi za 30 minut a vysílat

Když je dnes řeč o televizi a internetu, tak je výsledkem jen jedno slovo. YouTube. Vlastní televize dnes znamená mít YouTube kanál. Jak na to, jak ho založit a co pak dělat. Na to je zde dnes jednoduchý návod.

Zvyšte konverzi webu díky „Social Proof“

Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. „Social Proof“) jako marketingového nástroje.