
Výzva k akci ("Call to Action", CTA) bývá přes svůj ohromný potenciál často opomínána, obzvláště u nováčků. Škoda, že na jeho pravou sílu zapomínají i zkušení weboví designeři. Část z nich vnímá výzvu k akci jako doplněk stránky, nikoli jako základ, kolem kterého by se mělo vše točit. Pokud totiž chcete, aby váš web prodával (případně plnil jinou úlohu, jako je registrace, odeslání dotazu, poptávky, stáhnutí ceníku, eBooku atd.), výzva k akci se musí stát nezbytnou součástí designu webu.

Přečtěte si rozhovor se slovenským podnikatelem, který aplikuje chytrou strategii satelitních webů a prodeje infoproduktů s cílem zvýšit tržby na svých e-shopech.

„Co by mělo být to hlavní při prodeji online?“ vrtá hlavou mnohým prodejcům. Odpověď skloňujeme každý den nesčetněkrát. Je to promyšlená cesta zákazníka ukončená konverzí. Proces, kterého se zákazník účastní, než vykoná svou objednávku. Víte, čím vším musí váš zákazník projít, aby u vás nakoupil? Je to cesta trnitá plná svízelu anebo procházka růžovým sadem?
Naučte se klást tyto otázky: Čím můžu pomoci svému zákazníkovi tak, že bude nakupovat rád? A co mu mohu dát, aby byl nadšený a nakupoval jako divý? Čeho bych se měl vyvarovat, aby nevzal nohy na ramena? Otazníků už máme spoustu, pojďme se pověnovat odpovědím. Je jich plný článek, plus 10 praktických tipů navrch.

Kdo by nechtěl mít nějaké to eso v rukávu, které může vytáhnout a poté mu raketově vzrostou konverze? Zkuste pop-up okna - jejich význam, strategie a použití v praxi najdete v tomto článku