
9 tipů, jak uspět v online podnikání a nezapadnout v davu
Přečtěte si několik tipů, jak se svými stránkami, blogem nebo portfoliem nezapadnout v davu.
Přečtěte si několik tipů, jak se svými stránkami, blogem nebo portfoliem nezapadnout v davu.
Trápí Vás, že se Vaše podnikání rozrůstá pomaleji, než jste očekávali? Je stále daleko od Vašich představ? Tak právě pro Vás jsou připraveny nejlepší rady od těch nejpovolanějších expertů.
Inspirujte se v této infografice, co byste mohli ještě na svém webu vylepšit. Většinu těchto prvků si jednoduše můžete vytvořit v aplikaci MioWeb. Upřímně si myslím, že ne vše je vždy potřeba mít na webu všechno. Méně je někdy více. Na druhou stranu jsem přesvědčena, že zde naleznete mnoho inspirativních a užitečných prvků pro Váš web, které mohou zlepšit Vaše SEO, zájem návštěvníků a následně i prodej. Tak hurá do čtení :)
Víte, jak dát vašim zákazníkům najevo, že si jich vážíte? Jak je překvapit a chovat se k nim tak, aby se z nich stali vaši fanoušci, kteří budou s radostí opakovaně nakupovat a těšit se, co vřelého a milého pro ně zase připravíte? Nebuďte chladní obchodníci, kterým jde jen o prodeje, budujte pevný trvalý vztah a dávejte hodnotu svým zákazníkům. Inspiraci, jak ocenit a hýčkat zákazníky, najdete v této infografice ;)
Potřebujete napsat článek, texty na web nebo ebook a cítíte se, že jste nějak blokovaní a vaše kreativní myšlenky stále nepřicházejí? Dejte si 5 minut a inspirujte se způsoby uvedenými v této infografice. Vyberte si pár způsobů, které vás zaujmou a vyzkoušejte je :) Někdy člověk potřebuje začít dělat něco jinak nebo prostě změnit činnost, aby mu přišly nové kreativní myšlenky.
Vlastnit svou firmu může být úžasné dobrodružství, a dokonce vám může poskytnout větší životní jistoty, než běžná denní práce od 9 do 5. A být svým vlastním šéfem... to mnohým z nás zní jako ráj na zemi. Nenechte se ale mýlit, všechno chce svůj čas.
Když je dnes řeč o televizi a internetu, tak je výsledkem jen jedno slovo. YouTube. Vlastní televize dnes znamená mít YouTube kanál. Jak na to, jak ho založit a co pak dělat. Na to je zde dnes jednoduchý návod.
Existuje několik teorií, které nám říkají něco o tom, jak dlouho trvá, než návštěvník opustí vaše stránky. Jedna z nich, která vychází z průzkumu Nielsen Norman Group, udává, že velká většina lidí stráví na vašich stránkách méně než 59 sekund (upřímně, spousta lidí mluví o číslech, které jsou zlomkem tohoto). Říkejme tomu pravidlo 59 sekund.V praxi to znamená, že, nezaujmete-li do minuty, pravděpodobně nezaujmete vůbec ;) Jak to ale udělat? Jak zaujmout? Podívejme se na důvody, které vedou lidi k opuštění webu, a samozřejmě taky na to, jak jejich pozornost udržet.