Štítek: fapi

Na co se zaměřit v prvním roce podnikání?

Odpověď je velmi jednoduchá! 70 procent svého času věnujte prodeji. Myslíte, že jsem blázen? Máte přeci tolik dalších věcí, na které se musíte zaměřit. Budování brandu, webových stránek, komunikační strategie, ovládnutí sociálních sítí, provozní, účetní a další věci... Jak tedy můžete větší část svého dne zaměřit na prodej?

Jak se neprat s prodejem online

Internet je dnes největším tržištěm světa s neuvěřitelným potenciálem. Pokud na něm ještě nejste, co vám brání, abyste začali prodávat na internetu i vy? Pravděpodobně víte, co chcete online prodávat, nejspíš máte jasno i v tom komu, ale možná vás děsí, jak samotný prodej zprocesovat a hladce uskutečnit v praxi.

Co bylo v květnu ve FAPI a SmartEmailingu pro vás nového?

Používáte FAPI a SmartEmailing a zajímá Vás, jaké nové vychytávky jsme pro Vás v květnu připravili? Pak si přečtěte dnešní článek :)

5 důvodů, proč vaše podnikání stojí na místě

I růst prosperující firmy se může někdy zpomalit, nebo úplně zastavit. Pokud se vám zdá, že tohle je právě váš případ, podívejte se na několik důvodů, které toho mohou být příčinou a zjistěte, kde jste ztratili na síle a jak se posunout dál.

Fáze, kterými si projde každý podnikatel

Ne jeden kouč, konzultant nebo poradce vám jistě potvrdí, že všichni podnikatelé a jejich firmy procházejí určitými “životními” fázemi. Každá další úroveň vyžaduje nový, odlišný přístup. Perete se s novými výzvami a fígle, které vám dříve fungovaly, ztratily na účinnosti? Pak čtěte dále.

Co bylo v březnu ve FAPI a SmartEmailingu pro vás nového?

Používáte FAPI a SmartEmailing a zajímá Vás, jaké nové vychytávky jsme pro Vás připravili? Pak si přečtěte dnešní článek :)

Jednoduchý návod, jak zvýšit své online prodeje o 600 %

Věříte, že existuje způsob, jak zvýšit online prodej o 600 %? A víte co? Je to poměrně jednoduché a nemusíte u toho ani dělat nic nezákonného. :-)

Co potřebujete vědět pro porážku svých konkurentů

Abyste věděli, jak porazit své konkurenty, musíte nejprve vědět, kdo jimi skutečně je. Víte tedy, kdo je váším top konkurentem? A pokud ano, je to proto, že vy si myslíte, že víte kdo jsou, nebo proto, že je jako vaši konkurenci vnímá váš ideální klient? Klienti samozřejmě vnímají rozdíly mezi konkurenty a vy proto musíte vědět, co vaše klienty přitahuje. Tak můžete ve svém marketingu zvýraznit svá pozitiva a hledat způsoby, jak překonat skutečná i domnělá negativa. Pojďme si udělat 3 jednoduchá cvičení, která vám pomohou zodpovědět mnohé otázky, jejichž odpovědi byste měli znát.

Nové funkce v aplikaci FAPI a SmartEmailing za leden 2016

V dnešním článku si můžete přečíst, co nového se událo v lednu 2016 v aplikacích FAPI a SmartEmailing.

Bilancujeme – to nejdůležitější z FAPI v roce 2015

Jeden rok skončil a otevřely se brány nového. Než minulý rok úplně uzavřeme, pojďme se podívat na to, co nám ve FAPI dal a které zajímavé funkcionality jsme vám v něm přinesli.