Štítek: email

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 6.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 5.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 4.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 3.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 2.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

Infografika: Jak používat automatické odpovědi (autorespondery)?

Víte, co jsou to autorespondery a jak vám mohou ušetřit spoustu času a zjednodušit komunikaci se zákazníky? Přečtete si tuto infografiku a poznejte kouzlo autoresponderů.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 1.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

4 páky, jak vytunit váš email marketing

Email marketing musí stát na správných základech. Složka doručených emailů je nejintimnější online místo Vašeho zákazníka. Dostat se tam je privilegium. Seznamte se se 4 pákami, jak vytunit váš email marketing.

7krokový postup, jak začít budovat emailovou databázi

Chcete profesionálně komunikovat emailem a také tím vydělávat peníze, získávat kontakty na nové spokojené zákazníky a hýčkat ty, co už máte? Mám pro vás dobrou zprávu. Pomocí poctivého email marketingu, to jde skvěle. Jste tady správně. K dispozici máte vše, co potřebujete. Nečekejte a začněte měnit věci k lepšímu hned teď.

E-mail versus sociální sítě – do čeho se vyplatí investovat?

Epické srovnání dvou nejrozšířenějších marketingových platforem.Která z nich si zaslouží váš marketingový rozpočet?