Štítek: design

MioWeb v roce 2015 – soustředili jsme se na vaše konverze

K čemu je vám web, který má za úkol prodávat, a ve skutečnosti neprodává?! Možná vás hladí na duši, že návštěvnost webové prezentace je vysoká, ale to důležité číslo, které všechny u prodejního webu zajímá, je procento konverze. Konverze, tedy proměna návštěvníka v platícího zákazníka, je základním ukazatelem efektivity vašeho prodejního webu. Čím více platících...

To nejlepší z roku 2015 v aplikacích

Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :) Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se...

Chcete být IN? Aneb jak vám inline platební brána zvedne prodeje

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Je tedy třeba, abyste věnovali pozornost i stránce kde klient objednává a následně platí. Je to totiž místo, kde poskytne své platební údaje a navždy se rozloučí se svými těžce vydělanými penězi.