Štítek: 6 nejčastějších chyb

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 6.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 5.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 4.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 3.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 2.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 1.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.