
Odpověď je velmi jednoduchá! 70 procent svého času věnujte prodeji. Myslíte, že jsem blázen? Máte přeci tolik dalších věcí, na které se musíte zaměřit. Budování brandu, webových stránek, komunikační strategie, ovládnutí sociálních sítí, provozní, účetní a další věci... Jak tedy můžete větší část svého dne zaměřit na prodej?

Potřebujete získaz nové zákazníky? Vyzkoušejte tyto ověřené marketingové taktiky.

Nebaví vás neustále přemýšlet nad údernými nadpisy pro váš článek nebo předmět emailu? Pak se vám bude hodit tato infografika, ve které najdete 180+ slov pro vaše nadpisy článků/videí nebo třeba předměty emailů.

Internet je dnes největším tržištěm světa s neuvěřitelným potenciálem. Pokud na něm ještě nejste, co vám brání, abyste začali prodávat na internetu i vy? Pravděpodobně víte, co chcete online prodávat, nejspíš máte jasno i v tom komu, ale možná vás děsí, jak samotný prodej zprocesovat a hladce uskutečnit v praxi.

Referencím od zákazníků lidé důvěřují 12x více než doporučením od výrobce. Máte na svém webu reference Vašich zákazníků? Říkáte si o ně? Pokud ne, je nejvyšší čas s tím začít. Přečtěte si, jak na to.

I růst prosperující firmy se může někdy zpomalit, nebo úplně zastavit. Pokud se vám zdá, že tohle je právě váš případ, podívejte se na několik důvodů, které toho mohou být příčinou a zjistěte, kde jste ztratili na síle a jak se posunout dál.

Věděli jste, že 94% lidí, kteří přijdou na váš web, si všímají designu, a jen 6% hodnotí obsah?
Nebo že až 75% lidí vnímá kredibilitu vaší firmy na základě grafiky vašeho webu?

Návštěvníci přijdou na váš web, ale možná neví, kam jít a co na webu dělat. Možná na něj nezískáváte ani kontakt a tak se stane, že vám pak z webu po pár sekundách odejde a vy ho navždy ztratíte. Jak to udělat, aby na webu zůstal, dal vám svůj kontakt nebo ideálně i nakoupil?

Ne jeden kouč, konzultant nebo poradce vám jistě potvrdí, že všichni podnikatelé a jejich firmy procházejí určitými “životními” fázemi. Každá další úroveň vyžaduje nový, odlišný přístup. Perete se s novými výzvami a fígle, které vám dříve fungovaly, ztratily na účinnosti? Pak čtěte dále.

Jste na začátku podnikání a máte omezený rozpočet na marketing? Myslíte si, že potřebujete tisíce korun na to, abyste se vůbec mohli nějak propagovat? Omyl! Vyzkoušejte těchto 12 osvědčených tipů, které vám pomohou vystřelit vaše podnikání vzhůru i s minimálním rozpočtem na marketing :)