Kategorie: Online marketing

pozornost

Na co se zaměřit v prvním roce podnikání?

Odpověď je velmi jednoduchá! 70 procent svého času věnujte prodeji. Myslíte, že jsem blázen? Máte přeci tolik dalších věcí, na které se musíte zaměřit. Budování brandu, webových stránek, komunikační strategie, ovládnutí sociálních sítí, provozní, účetní a další věci... Jak tedy můžete větší část svého dne zaměřit na prodej?

banner_infografika

Infografika: Nejlepší taktiky, jak získat nové zákazníky online

Potřebujete získaz nové zákazníky? Vyzkoušejte tyto ověřené marketingové taktiky.

banner_nadpisy

180+ slov pro vaše úderné nadpisy

Nebaví vás neustále přemýšlet nad údernými nadpisy pro váš článek nebo předmět emailu? Pak se vám bude hodit tato infografika, ve které najdete 180+ slov pro vaše nadpisy článků/videí nebo třeba předměty emailů.

jak_na_online

9 tipů, jak uspět v online podnikání a nezapadnout v davu

Přečtěte si několik tipů, jak se svými stránkami, blogem nebo portfoliem nezapadnout v davu.

obchodnirust

Jak růst v byznysu? 101+ tipů od světoznámých expertů

Trápí Vás, že se Vaše podnikání rozrůstá pomaleji, než jste očekávali? Je stále daleko od Vašich představ? Tak právě pro Vás jsou připraveny nejlepší rady od těch nejpovolanějších expertů.

reference

Jak získat skvělé reference

Referencím od zákazníků lidé důvěřují 12x více než doporučením od výrobce. Máte na svém webu reference Vašich zákazníků? Říkáte si o ně? Pokud ne, je nejvyšší čas s tím začít. Přečtěte si, jak na to.

seo

Co byste měli o SEO vědět a proč se jím vůbec zabývat?

Pod zkratkou SEO se skrývá několik postupů a technik, které pomáhají dostat stránku na přední místa ve vyhledávačích (Google, Bing, Yahoo, Seznam, Yandex…). Na Slovensku je to jednoduché, optimalizuje se pro Google. V Čechách je to trochu složitější, ačkoliv Google je využíván jako hlavní vyhledávač, stále zde ještě figuruje jako hodně používaný vyhledávač Seznam. SEO Vám zajistí organickou návštěvnost vašeho webu.

banner_web

13 jednoduchých tipů jak vytvořit skvělý první dojem z vašeho webu

Věděli jste, že 94% lidí, kteří přijdou na váš web, si všímají designu, a jen 6% hodnotí obsah? Nebo že až 75% lidí vnímá kredibilitu vaší firmy na základě grafiky vašeho webu?

banner_cesta_zakaznika

Jak vést návštěvníka na webu, aby nakonec nakoupil?

Návštěvníci přijdou na váš web, ale možná neví, kam jít a co na webu dělat. Možná na něj nezískáváte ani kontakt a tak se stane, že vám pak z webu po pár sekundách odejde a vy ho navždy ztratíte. Jak to udělat, aby na webu zůstal, dal vám svůj kontakt nebo ideálně i nakoupil?

banner_marketing_s_malym_rozpoctem

12 osvědčených marketingových strategií pro malý rozpočet

Jste na začátku podnikání a máte omezený rozpočet na marketing? Myslíte si, že potřebujete tisíce korun na to, abyste se vůbec mohli nějak propagovat? Omyl! Vyzkoušejte těchto 12 osvědčených tipů, které vám pomohou vystřelit vaše podnikání vzhůru i s minimálním rozpočtem na marketing :)