V dnešním článku si můžete přečíst, co nového se událo v lednu 2016
v aplikacích FAPI a SmartEmailing.
I v lednu si FAPI rozšířilo své jazykové schopnosti a během pár týdnů se naučilo něměcky. Pro ty, kteří uvažují, nebo už dokonce prodávají našim západním sousedům, máme tedy dobrou zprávu. Vaši klienti mají prodejní formulář i daňové doklady ve svém rodném jazyce.
Na přelomu roku jsme se ve FAPI také hodně věnovali fakturačnímu modulu. Úpravy, které jsme vám přinesli, nebudou mít sice přímý vliv na zvýšení vašich prodejů, avšak usnadní práci vám i vaší účetní.
Rozšířili jsme číselné řady o možnost rozlišovat mezi tuzemskými a zahraničními. Pokud v rámci jednoho prodejního formuláře prodáváte jak v rámci ČR, tak do zahraničí a potřebujete mít faktury zahraničních klientů v jiné číselné řadě, už je to možné.
Nezaplacené zálohové faktury už vám nebudou dělat ve FAPI nepořádek, ani už je nemusíte mazat ručně. Stačí, když si v záložce Nastavení / Nastavení fakturace zvolíte, za kolik dní po splatnosti se mají automaticky stornovat.
Nastavili jsme automatickou kontrolu na platnost VAT ID (na Slovensku se jedná o IČ DPH, ve všech ostatních zemích EU – DIČ, pokud ho máte ve formuláři aktivováno) prostřednictvím VIES a zavedli jsme automatickou kontrolu na VAT ID i při exportu pro systém Pohoda. U zahraničních klientů, kteří nejsou plátci DPH a nebo mají neplatné VAT ID, jsme automaticky zahrnuli sazbu DPH 21%. Na daňový doklad pro zákazníky ze třetích zemí jsme uvedli větu “osvobozena od DPH”, čímž jsme ho zpřesnili.
Vycházíme z vašich přání. I my potřebujeme ke kontaktu někdy něco připsat – poznámku, komentář, že jsme se na něčem domluvili a podobně. Někteří k tomu používáme CRM systém, proč byste si ale nemohli takovou poznámku napsat přímo ve SmartEmailingu?
Obr. Screen funkce: Záznam o aktivitě
Možnost přidat záznam o aktivitě najdete v detailu každého kontaktu a na výběr zatím máte: obecná poznámka, obchodní případ a telefon.
Obr. Screen funkce: Přidat záznam o aktivitě
Líbí se vám tato nová funkce, jež je možná první z řady mini CRM funkcí? Napište nám komentář pod článkem.
Komentáře
Ahoj a díky za možnost připsat si ke kontaktu Záznam o aktivitě. Já už tedy na EspressoEnglish dlouhou dobu používám sekci „Poznámky“ v „Rozšířená nastavení“, ale je fajn, že teď přímo v Přehledu aktivit uvidím, že jsem s kontaktem komunikoval. Díky a mějte se fajn. Dušan