Nové funkce v aplikacích FAPI a SmartEmailing za únor 2016

Podívejte se na to, co jsme pro vás v únoru upekli v naší SmartEmailingové a FAPI IT kuchyni.

Novinky z FAPI

Jazyk formuláře = jazyk platební brány

Možná si říkáte, co to s těmi jazyky pořád máme. Inu, internet nezná hranice, a tak je pomalu stíráme i my. Tentokrát se nám podařilo naprogramovat přenos jazyka prodejního formuláře do platební brány. Jinými slovy, pokud si od vás objednává protinožec, už ho nepřekvapí platební brána v češtině, které ani za mák nerozumí. Pohodlně může zaplatit v angličtině a vaše přeshraniční objednávka je v suchu na vašem bankovním kontě. :-)

Upsell timeout

Používáte upselly? Možná vás také mrzelo, že jste pro svůj produkt získali klienta a on se na upsellové stránce zasekl. Prostě objednávku nedokončil, a vy jste ho tak ztratili. FAPI mu totiž bez přidání upsellového produktu, nebo jeho odmítnutí, nevystavilo fakturu, a on tak neměl co zaplatit. Tomu je od nynějška konec. Po 30 minutách totiž klientovi fakturu na hlavní produkt vystavíme a zašleme i přesto, že na upsellové stránce nic nevybere a odejde. Malá domů. :-)

Export do Pohody

Vzhledem k tomu, že Pohoda je u nás nejrozšířenější účetní systém, stále exporty do ní vylepšujeme a rozšiřujeme. Minulý měsíc jsme export rozšířili o nový parametr. Položky faktury se zapisují do pole „Text dokladu“.


 

Novinky ze SmartEmailingu

SMS jako přání k svátku či narozeninám

Pro klienty SmartEmailingu, kteří jej používají ve vylepšené verzi jako součást systému SmartSelling, máme další novinku! Nově můžete jako SmartAkci na datum použít kromě emailu také SMS.

se-sms-svatek

Nejčastější využití SmartAkce na datum je přání k svátku či narozeninám. Popřejte svým zákazníkům všechno nejlepší!

Graf průměrné otevíratelnosti

Zajímá vás, kdy vaše kontakty nejvíce otevírají emaily?

se-graf-casoteviratelnost

Možná už dnes využíváte naši chytrou funkci „rozeslat kampaň individuálně během příštích 24 hodin, v čase, kdy kontakt nejčastěji otevírá“.

Ne vždy ale můžete 24 hodin čekat, než se email dopošle všem, a potřebujete kampaň odeslat naráz. Pak právě vám se může hodit tento nový graf, který najdete na nástěnce po přihlášení do aplikace.

PS.: Do budoucna plánujeme rozpad grafu na jednotlivé dny v týdnu.

Míša Broster

Věčná studentka života, optimistka a blíženkyně mnoha tváří žijící v Praze. Je šťastnou maminkou tříletého synka a zabývá se projektovým managementem, business developmentem a marketingem. Její vášní je osobní rozvoj a terapie. Více najdete na >>

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *