Kategorie: Email marketing

Snímek obrazovky 2016-09-07 v 0.15.37

Chcete být placeni za to, že doporučujete?

Dnes je velký den, protože právě spouštíme zbrusu nový program DOPORUČ PŘÍTELI. Pokud naši aplikaci milujete, je to příležitost šitá na míru přesně vám. Díky němu totiž může být vaše příští a další faktury za SmartSelling o 500 Kč nižší. Z programu navíc nebudete nadšení jen vy, nadšený bude i přítel nebo zákazník, kterému nás...

seo

Co byste měli o SEO vědět a proč se jím vůbec zabývat?

Pod zkratkou SEO se skrývá několik postupů a technik, které pomáhají dostat stránku na přední místa ve vyhledávačích (Google, Bing, Yahoo, Seznam, Yandex…). Na Slovensku je to jednoduché, optimalizuje se pro Google. V Čechách je to trochu složitější, ačkoliv Google je využíván jako hlavní vyhledávač, stále zde ještě figuruje jako hodně používaný vyhledávač Seznam. SEO Vám zajistí organickou návštěvnost vašeho webu.

banner_infografika_40_tipu_na_posileni_kreativity

40 způsobů, jak najít nebo posílit svou kreativitu

Potřebujete napsat článek, texty na web nebo ebook a cítíte se, že jste nějak blokovaní a vaše kreativní myšlenky stále nepřicházejí? Dejte si 5 minut a inspirujte se způsoby uvedenými v této infografice. Vyberte si pár způsobů, které vás zaujmou a vyzkoušejte je :) Někdy člověk potřebuje začít dělat něco jinak nebo prostě změnit činnost, aby mu přišly nové kreativní myšlenky.

app_Firma20_2015

To nejlepší z roku 2015 v aplikacích

Zjednodušovat vám život díky internetu skrze aplikace moderních online marketérů, které vyvíjíme, to je náš cíl. Máme radost s každou novou vychytávkou, která nejen že tyto aplikace dělá lepšími, ale zároveň zpříjemňují a usnadňují práci vám a vedou k vašim vyšším ziskům, větší pohodě a klidu :) Pojďme se podívat na to nejdůležitější, co se...

banner_funkce_se_listopad

Novinky v aplikaci SmartEmailing v měsíci listopad + videonávody

Na hromádku novinek jsme přidali další zajímavé funkce SmartEmailingu. Váš email marketing bude mít dokonalé načasování!

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 6.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 5.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 4.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 3.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.

6 nejčastějších chyb podnikatelů a firem v email marketingu – 2.chyba

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. V tomto 6.dílném videoseriálu si ukážeme nejčastější chyby, které dělají firmy a podnikatelé v email marketingu.