Co je inbound a outbound marketing?

S tím, jak se zákazníci shlukují na internetu, se postupně internetový marketing vyvíjí. U internetu ztrácí tradiční marketingové modely efektivitu a do vedení se dostávají nové typy marketingu nabízející nové hodnoty pro zákazníky. Přečtěte si dnešní infografiku a odpovězte si, jestli děláte stále outbound marketing nebo jste IN a děláte inbound marketing. 

Inbound vs. Outbound marketing

david

Petra Svobodová

je svobodná a šťastná online podnikatelka. Členka týmu Davida Kirše, kterému pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).


Také pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy ,dále Milionový Web a tvůrkyní projektu Animačka.

Také ráda vaří, jí, cestuje, tancuje a vzdělává se :) Můj příběh si přečtete zde >>

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *