Taky se vám v záložce prodejních formulářů kupí jeden za druhým a vy se v nich jen stěží vyznáte? Pokud chcete najít jeden konkrétní, může to být detektivní oříšek hodný Sherlocka Holmese?
Ale nezoufejte, přišli jsme vám na pomoc. Pokud si formuláře zařazujete do projektů, máte vyhráno. V minulém měsíci jsme pro vás totiž naprogramovali možnost filtrovat si prodejní formuláře po projektech. Stačí, když si v záhlaví aplikace zvolíte projekt, jehož formuláře chcete zobrazit, a na záložce Prodej se vám ukáží už jen ty, které do daného projektu spadají.
Ještě si formuláře po projektech neřadíte? Dejte na mě a začněte co nejdříve, než vám to přeroste přes hlavu a vy se v datech přestanete orientovat.
Když vám klient odstoupí od smlouvy a chce vrátit peníze, je to nepříjemné. Do nedávna se s tím ale musela hodně zlobit i vaše účetní. Klientovi jste sice vystavili opravný daňový doklad, ale ten se do Pohody nepřenesl s vazbou na původní daňový doklad, a tak si musela vaše účetní nasadit cvikr a pečlivě pátrat, k čemu ODD asi patří. S tím je konec. Naše nová vychytávka zajišťuje to, že v exportu do Pohody se u vystaveného ODD uvádí číslo daňového dokladu, ke kterému byl ODD vystaven. A víte co? Ušetří to nervy vaší účetní i vaši peněženku, protože už jí za tuhle mravenčí práci nemusíte platit.
Do nedávna fungovalo to, že pokud jste si ve FAPI smazali prodejní formulář, museli jste si ho vyjmout i z vašeho webu. Pokud jste na něj zapomněli, mohlo to vaše klienty mást, protože se zobrazoval a dokonce přes něj bylo možné objednat. Květnovou úpravou jsme vám usnadnili práci. Pokud si nyní ve FAPI smažete formulář automaticky se vám smaže i z webové stránky.
Taky někdy potřebujete odeslat kampaň jen na některé kontakty ve své databázi, ale to, jak jste si je původně roztřídili do seznamů, vám nestačí? Řešením pro vás jsou segmenty. Vzpomínáte na školu a na množiny a podmnožiny? Tak přesně o tom to je.
Se SmartEmailingem můžete běžně vytvářet např. následující segmenty:
NOVINKOU jsou pokročilé segmenty. Nově můžete výše uvedená pravidla mezi sebou kombinovat a vytvářet například segment typu:
Kontakt je v některém z těchto seznamů – A, B, C, a SOUČASNĚ není v žádném ze seznamů D, E, F.
K pokročilým segmentům se dostanete kliknutím na tlačítko Pokročilý segment.
Podrobnou nápovědu k segmentům najdete ZDE >>
Jak elimimovat pád emailu do spamu? Tak to je jedna z nejčastějších otázek, na které se nás ptáte.
A pozor: čert a antispam nikdy nespí! Ale nebojte se. Vylepšili jsme pro vás novou funkci antispamu, která vás upozorní na nedostatky kampaně ještě před jejím samotným odesláním.
Kontroluje např:
Věříme, že vylepšená antispamová kontrola vám pomůže zlepšit vaše kampaně a předejde zbytečným pádům do spam košů. Více o antispam kontrole kampaní se dozvíte v nápovědě. Tuto funkci pro vás budeme dále vylepšovat.
Komentáře