Co bylo v květnu ve FAPI a SmartEmailingu pro vás nového?

FAPI novinky

Jehla v kupce sena

Taky se vám v záložce prodejních formulářů kupí jeden za druhým a vy se v nich jen stěží vyznáte? Pokud chcete najít jeden konkrétní, může to být detektivní oříšek hodný Sherlocka Holmese?

Ale nezoufejte, přišli jsme vám na pomoc. Pokud si formuláře zařazujete do projektů, máte vyhráno. V minulém měsíci jsme pro vás totiž naprogramovali možnost filtrovat si prodejní formuláře po projektech. Stačí, když si v záhlaví aplikace zvolíte projekt, jehož formuláře chcete zobrazit, a na záložce Prodej se vám ukáží už jen ty, které do daného projektu spadají.

Ještě si formuláře po projektech neřadíte? Dejte na mě a začněte co nejdříve, než vám to přeroste přes hlavu a vy se v datech přestanete orientovat.

Pohoda je prostě pohoda

Když vám klient odstoupí od smlouvy a chce vrátit peníze, je to nepříjemné. Do nedávna se s tím ale musela hodně zlobit i vaše účetní. Klientovi jste sice vystavili opravný daňový doklad, ale ten se do Pohody nepřenesl s vazbou na původní daňový doklad, a tak si musela vaše účetní nasadit cvikr a pečlivě pátrat, k čemu ODD asi patří. S tím je konec. Naše nová vychytávka zajišťuje to, že v exportu do Pohody se u vystaveného ODD uvádí číslo daňového dokladu, ke kterému byl ODD vystaven. A víte co? Ušetří to nervy vaší účetní i vaši peněženku, protože už jí za tuhle mravenčí práci nemusíte platit.

Zase o něco snazší

Do nedávna fungovalo to, že pokud jste si ve FAPI smazali prodejní formulář, museli jste si ho vyjmout i z vašeho webu. Pokud jste na něj zapomněli, mohlo to vaše klienty mást, protože se zobrazoval a dokonce přes něj bylo možné objednat. Květnovou úpravou jsme vám usnadnili práci. Pokud si nyní ve FAPI smažete formulář automaticky se vám smaže i z webové stránky.

SE novinky

Ještě chytřejší segmenty

Taky někdy potřebujete odeslat kampaň jen na některé kontakty ve své databázi, ale to, jak jste si je původně roztřídili do seznamů, vám nestačí? Řešením pro vás jsou segmenty. Vzpomínáte na školu a na množiny a podmnožiny? Tak přesně o tom to je.

Se SmartEmailingem můžete běžně vytvářet např. následující segmenty:

  • muž/žena,
  • kontakt je/není obsažen v následujícím seznamu (či jiném segmentu),
  • kontakt otevřel/neotevřel zaslanou kampaň,
  • klikl na odkaz v kampani,
  • pole u kontaktu obsahuje…,
  • je v seznamu déle než X dní,
  • je neaktivní déle než X dní,
  • atd.

NOVINKOU jsou pokročilé segmenty. Nově můžete výše uvedená pravidla mezi sebou kombinovat a vytvářet například segment typu:

Kontakt je v některém z těchto seznamů – A, B, C, a SOUČASNĚ není v žádném ze seznamů D, E, F.

K pokročilým segmentům se dostanete kliknutím na tlačítko Pokročilý segment.

Snímek-obrazovky-2016-05-06-v-18.49.15-461x266

Podrobnou nápovědu k segmentům najdete ZDE >>

Antispam kontrola před odesláním

Jak elimimovat pád emailu do spamu? Tak to je jedna z nejčastějších otázek, na které se nás ptáte.

A pozor: čert a antispam nikdy nespí! Ale nebojte se. Vylepšili jsme pro vás novou funkci antispamu, která vás upozorní na nedostatky kampaně ještě před jejím samotným odesláním.

Kontroluje např:

  • poměr obrázků a textu v emailu,
  • velikost písma,
  • barvu písma zaměnitelnou s barvou pozadí,
  • výskyt spamových slov,
  • velká písmena v předmětu a další…

Věříme, že vylepšená antispamová kontrola vám pomůže zlepšit vaše kampaně a předejde zbytečným pádům do spam košů. Více o antispam kontrole kampaní se dozvíte v nápovědě. Tuto funkci pro vás budeme dále vylepšovat.

Míša Broster

Věčná studentka života, optimistka a blíženkyně mnoha tváří žijící v Praze. Je šťastnou maminkou tříletého synka a zabývá se projektovým managementem, business developmentem a marketingem. Její vášní je osobní rozvoj a terapie. Více najdete na >>

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *