BLOG

Inspirujte se zajímavými články, videi, rozhovory, infografikami nejen ze světa online marketingu.

13 důvodů, proč guerrilla marketing poráží tradiční marketing

Chcete vědět, proč guerrilla marketing funguje? Zde je 13 důvodů.

Co byste měli o SEO vědět a proč se jím vůbec zabývat?

Pod zkratkou SEO se skrývá několik postupů a technik, které pomáhají dostat stránku na přední místa ve vyhledávačích (Google, Bing, Yahoo, Seznam, Yandex…). Na Slovensku je to jednoduché, optimalizuje se pro Google. V Čechách je to trochu složitější, ačkoliv Google je využíván jako hlavní vyhledávač, stále zde ještě figuruje jako hodně používaný vyhledávač Seznam. SEO Vám zajistí organickou návštěvnost vašeho webu.

Co bylo v květnu ve FAPI a SmartEmailingu pro vás nového?

Používáte FAPI a SmartEmailing a zajímá Vás, jaké nové vychytávky jsme pro Vás v květnu připravili? Pak si přečtěte dnešní článek :)

Nízkonákladový účinný marketing – to je guerrilla marketing

Guerrilla marketing je partyzánský marketing. Má za cíl pomoci malým a středním podnikatelům bojovat s konkurencí při mnohem nižších nákladech. Malé a střední firmy obvykle nemají k dispozici tolik prostředků na marketingové aktivity jako velké společnosti. Stejně však chtějí úspěšně prodávat své produkty či služby, a proto je pro ně účinný marketing nutností. Za guerrilla konceptem nestojí peníze, ale především nápady, čas a energie.

Rozhovor s Dušanem Součkem: Dá se affiliate podnikáním v Čechách uživit?

Doporučování produktu za provize neboli affiliate. Dá se tímto podnikáním v Čechách uživit? Jak velkou musíte mít databázi, abyste se stali velkými hráči této "online hry"? To a mnohem více se dozvíte v dnešním rozhovoru s affiliate podnikatelem Dušanem Součkem.

5 důvodů, proč vaše podnikání stojí na místě

I růst prosperující firmy se může někdy zpomalit, nebo úplně zastavit. Pokud se vám zdá, že tohle je právě váš případ, podívejte se na několik důvodů, které toho mohou být příčinou a zjistěte, kde jste ztratili na síle a jak se posunout dál.

Sjednocení aplikací pod SmartSelling

Firma 2.0 začíná psát novou kapitolu. Její poslání bylo naplněno a pomyslnou štafetu přejímá SmartSelling a.s. Více o těchto novinkách vám poví přímo David Kirš – zakladatel Firmy 2.0 – v následujícím videu.

13 jednoduchých tipů jak vytvořit skvělý první dojem z vašeho webu

Věděli jste, že 94% lidí, kteří přijdou na váš web, si všímají designu, a jen 6% hodnotí obsah? Nebo že až 75% lidí vnímá kredibilitu vaší firmy na základě grafiky vašeho webu?

Jak vést návštěvníka na webu, aby nakonec nakoupil?

Návštěvníci přijdou na váš web, ale možná neví, kam jít a co na webu dělat. Možná na něj nezískáváte ani kontakt a tak se stane, že vám pak z webu po pár sekundách odejde a vy ho navždy ztratíte. Jak to udělat, aby na webu zůstal, dal vám svůj kontakt nebo ideálně i nakoupil?

Fáze, kterými si projde každý podnikatel

Ne jeden kouč, konzultant nebo poradce vám jistě potvrdí, že všichni podnikatelé a jejich firmy procházejí určitými “životními” fázemi. Každá další úroveň vyžaduje nový, odlišný přístup. Perete se s novými výzvami a fígle, které vám dříve fungovaly, ztratily na účinnosti? Pak čtěte dále.