
13 důvodů, proč guerrilla marketing poráží tradiční marketing
Chcete vědět, proč guerrilla marketing funguje? Zde je 13 důvodů.
Chcete vědět, proč guerrilla marketing funguje? Zde je 13 důvodů.
Guerrilla marketing je partyzánský marketing. Má za cíl pomoci malým a středním podnikatelům bojovat s konkurencí při mnohem nižších nákladech. Malé a střední firmy obvykle nemají k dispozici tolik prostředků na marketingové aktivity jako velké společnosti. Stejně však chtějí úspěšně prodávat své produkty či služby, a proto je pro ně účinný marketing nutností. Za guerrilla konceptem nestojí peníze, ale především nápady, čas a energie.
S tím, jak se zákazníci shlukují na internetu, se postupně internetový marketing vyvíjí. U internetu ztrácí tradiční marketingové modely efektivitu a do vedení se dostávají nové typy marketingu nabízející nové hodnoty pro zákazníky. Přečtěte si dnešní infografiku a odpovězte si, jestli děláte stále outbound marketing nebo jste IN a děláte inbound marketing.
Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. A není to o tom, tlačit je ke koupi něčeho, co nechtějí, ale poskytnout jim hodnotu, kterou potřebují. Podívejte se na způsoby, jak můžete více propagovat své produkty.
Když začínáte podnikat jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.
Výzva k akci ("Call to Action", CTA) bývá přes svůj ohromný potenciál často opomínána, obzvláště u nováčků. Škoda, že na jeho pravou sílu zapomínají i zkušení weboví designeři. Část z nich vnímá výzvu k akci jako doplněk stránky, nikoli jako základ, kolem kterého by se mělo vše točit. Pokud totiž chcete, aby váš web prodával (případně plnil jinou úlohu, jako je registrace, odeslání dotazu, poptávky, stáhnutí ceníku, eBooku atd.), výzva k akci se musí stát nezbytnou součástí designu webu.
Přečtěte si rozhovor se slovenským podnikatelem, který aplikuje chytrou strategii satelitních webů a prodeje infoproduktů s cílem zvýšit tržby na svých e-shopech.
„Co by mělo být to hlavní při prodeji online?“ vrtá hlavou mnohým prodejcům. Odpověď skloňujeme každý den nesčetněkrát. Je to promyšlená cesta zákazníka ukončená konverzí. Proces, kterého se zákazník účastní, než vykoná svou objednávku. Víte, čím vším musí váš zákazník projít, aby u vás nakoupil? Je to cesta trnitá plná svízelu anebo procházka růžovým sadem? Naučte se klást tyto otázky: Čím můžu pomoci svému zákazníkovi tak, že bude nakupovat rád? A co mu mohu dát, aby byl nadšený a nakupoval jako divý? Čeho bych se měl vyvarovat, aby nevzal nohy na ramena? Otazníků už máme spoustu, pojďme se pověnovat odpovědím. Je jich plný článek, plus 10 praktických tipů navrch.
Ukažme si tři jednoduché věci, které považuji za nejdůležitější v tom, abyste nedělali chyby v rozesílání e-mailů. Jde o styl, vzhled a cíl každého emailu.
Existuje několik teorií, které nám říkají něco o tom, jak dlouho trvá, než návštěvník opustí vaše stránky. Jedna z nich, která vychází z průzkumu Nielsen Norman Group, udává, že velká většina lidí stráví na vašich stránkách méně než 59 sekund (upřímně, spousta lidí mluví o číslech, které jsou zlomkem tohoto). Říkejme tomu pravidlo 59 sekund.V praxi to znamená, že, nezaujmete-li do minuty, pravděpodobně nezaujmete vůbec ;) Jak to ale udělat? Jak zaujmout? Podívejme se na důvody, které vedou lidi k opuštění webu, a samozřejmě taky na to, jak jejich pozornost udržet.