Bilancujeme – to nejdůležitější z FAPI v roce 2015

Jeden rok skončil a otevřely se brány nového. Než minulý rok úplně uzavřeme, pojďme se podívat na to, co nám ve FAPI dal a které zajímavé funkcionality jsme vám v něm přinesli.

fapi_funkcionality_2015

S FAPI jste IN, protože máte inline platební bránu

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Věřte nebo ne, i to, jakou platební bránu používáte, má vliv na vaše prodeje. Výhoda inline brány, kterou mají uživatelé SmartSellingu od loňska k dispozici je, že nepřesměrovává klienty do platebního prostředí někoho jiného, ale platba se odehrává přímo na vašem webu a klient tak má pocit většího bezpečí.

Brána si pamatuje klientovy platební údaje a ten tak při opakovaném nákupu nemusí znovu vytahovat z peněženky kartu a složitě opisovat všechna čísla. Prostě klikne a zaplatí. Tím se mu také zkrátí čas na to, aby si nákup ještě rozmyslel a vám se tím zvýši šance, že jej úspěšně dokončí. Na bránu si navíc můžete umístit své logo. Inline brána je exluzivně dostupná klientům SmartSellingu.

Paměť jako slon

Zjednodušili jsme vašim klientům život! Už pár měsíců si totiž FAPI prodejní fomulář pamatuje jejich fakturační a osobní údaje. Co to znamená? Že při opakovaném nákupu se jim ve formuláři díky cookies automaticky předvyplní údaje, které použili při prvním nákupu. To má samozřejmě nespornou výhodu i pro vás. Nákup u vás se pro klienta stavá pohodlnějším a tudíž u vás nakupuje raději a velmi pravděpodobně i častěji. :-)

Chceme, abyste byli krásní

Máte rádi červenou, modrou, nebo zelenou? Jste raději více zaoblení, nebo hubení? Proti gustu žádný dišputát, a proto jsme vám dali možnost editovat vzhled prodejního formuláře podle vašich představ. Měnit můžete barvu textu, font i velikost písma. Formulář tak graficky lépe zapadne do vaší webové stránky.

Měření nuda je…

Má však cené obchodní údaje! Abyste mohli lépe sledovat chování svých klientů a přesněji určovat, jestli kampaň, kterou jste spustili, nese ovoce, nebo je naprostý propadák, naprogramovali jsme pro vás do FAPI formuláře přidání Google Analytics kódu a přenos UTM parametrů na děkovací a chybovou stránku. Díky tomu budete přesně vědět, odkud k vám ten který platící zákazník přišel. Pokud A/B testujete dvě marketingové kampaně na jeden produkt, velmi rychle díky tomu vyhodnotíte jejich vzájemnou efektivitu.

Mluvíme česky, anglicky i slovensky

FAPI již dlouhou dobu myslelo i na naše slovenské úživatele a nadělilo jim pod online stromeček něco, po čem volali. Prodejní formulář je nyní konečně k dispozici i v jejich rodném jazyce. Po nastavení jazyka na slovenštinu se zároveň jako výchozí stát v objednávkovém formuláři automaticky zobrazuje „Slovenská republika“.

A dál?

Jsme striktnější. V prodejním formuláři jsme nasadili několik kontrol DIČ a IČ DPH. Zamezili jsme tak vyplňování neplatných údajů do objednávky a tím pádem je již nemusíte složitě ručně opravovat a potýkat se s problémy při importu do externích účetních programů.

Vaše účetní z nás bude mít jistě také radost, rozšířili a zpřesnili jsme export do účetního systému Pohoda.

Pokud klientům nabízíte platbu kartou a bankovním tlačítkem, museli jste v minulosti umisťovat loga poskytovatelů kartových systémů a bank na každou webovou stránku s prodejním formulářem. Tomu už je konec. Loga jsme pro vás umístili přímo do formuláře.

Hromadí se vám faktury, které je třeba z nějakého důvodu smazat a nechce se vám to dělat ručně jednu po druhé? Už nemusíte! Nyní máte k dispozici funkci hromadného mazání faktur. Nebojte se, mazat faktury hromadně však může pouze majitel účtu.

Pohráli jsme si i s validací dat na prodejním formuláři. K objednávce a platbě už teď klienta nepustíme, pokud nezadá správný tvar emailu, číslo popisné nebo PSČ.

Co nás čeká a co jsme si pro vás připravili na rok 2016 si zatím necháme pro sebe, ale už teď vám můžeme slíbit, že se máte na co těšit.

Míša Broster

Věčná studentka života, optimistka a blíženkyně mnoha tváří žijící v Praze. Je šťastnou maminkou tříletého synka a zabývá se projektovým managementem, business developmentem a marketingem. Její vášní je osobní rozvoj a terapie. Více najdete na >>

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *