30 tipů, jak ocenit a hýčkat své zákazníky

Víte, jak dát vašim zákazníkům najevo, že si jich vážíte? Jak je překvapit a chovat se k nim tak, aby se z nich stali vaši fanoušci, kteří budou s radostí opakovaně nakupovat a těšit se, co vřelého a milého pro ně zase připravíte?

Nebuďte chladní obchodníci, kterým jde jen o prodeje, budujte pevný trvalý vztah a dávejte hodnotu svým zákazníkům. Inspiraci, jak ocenit a hýčkat zákazníky, najdete v této infografice ;)  

infografika_30tipu_jak_hyckat_zakazniky

banner_ebook

Petra Svobodová

je svobodná a šťastná online podnikatelka. Členka týmu Davida Kirše, kterému pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).


Také pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy ,dále Milionový Web a tvůrkyní projektu Animačka.

Také ráda vaří, jí, cestuje, tancuje a vzdělává se :) Můj příběh si přečtete zde >>

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *