Pamatuji si ten šok, který jsem zažil, když mi Jay C. Levinson řekl, že partyzánský podnikatel je schopen vykoupit všechny knihy o guerrilla marketingu jen proto, aby se o něm nedozvěděla jeho konkurence. Nebo že je vykupují majitelé či ředitelé firem, aby je rozdali svým obchodníkům a marketérům.
Není pro mě žádným překvapením, že se jich prodalo více než 21 milionů výtisků. Partyzáni jsou doslova uneseni jejich poselstvím. Postupem času jsem několik partyzánů i osobně poznal. Poznal jsem podnikatele, který dal knihu povinně přečíst každému zaměstnanci ihned při nástupu do jeho firmy. Poznal jsem jiného majitele firmy, který si partyzánské knihy zamykal do šuplíku ve stole.
Guerrilla marketing se týká teorie a akce. My vám poskytneme teorii. Jaký druh akce byste měli podniknout. První věc je porozumět tomu, co skutečně je marketing a proč guerrilla marketing vydělává tolik peněz tolika bankovním účtům po celém světě. Uvědomte si, jaké možnosti máte jako partyzán. S tolika novými možnostmi můžeme téměř říci, že je až příliš snadné uspět. Ale víme, že to už je vaše práce. Naše práce je vám pomoci. Takže se do toho pusťme.
Komentáře